KÖRKORT!!

FÖR JAG HAR FÅTT KÖRKORT, TJALALA!
Åh, helt jävla obeskrivligt skönt! En sån jävla lättnad att det är över och jag kan tänka på annat. Och så har man en sån jävla frihet, ååh!
Så nu ska jag åka upp till Katedral och möta godingarna där, sen ska pappa lär mig tanka innan det med. Sen får vi se om jag åker (BIL!!!) till Fkp ikväll för klassfest på berget :)

image29

So long, ring om ni behöver skjuts (mot ersättning, såklart, haha).

Spread the word, baby
Postat av: carin

GRATTIS GRATTIS ! så himla glad för din skull :)

2008-05-13 @ 15:36:37
Postat av: elinpelin!

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!
ÅH!
PUSS & GRATTIS,
(vi ses ikväll :D)

2008-05-13 @ 16:24:50
URL: http://www.elinlagers.blogg.se
Postat av: Frittelini

Grattis :D:D
visst äre gött med körkort?! haha
Pusspårej sweetiepie :D

2008-05-14 @ 13:31:40

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0