Lär av dom lärda.

Jag veeet, jag är en kass bloggare det senaste, men jag har faktiskt inget vettigt i skallen alls nu. Som ni vet så går körkort på repeat i min hjärna att jag inte ens kan somna på nätterna, men det var väl ingen nyhet since jag berättar det femtioelva gånger per inlägg. Annars spenderas dagarna mest med fika på stan, solning i underbart väder och lite plugg när jag känner för det. Eller ja, det sista var väl en överdrift, för det blir det inte mycket med, menattja.. Gick också ut och gick en (lång)promenad med Carin förut, vi gick till Pa:s och köpte mat till mig. Så det blev en brakmåltid med potatissallad och kebab, mumma. Det är inte varje dag jag äter det kan jag lova (eller att jag äter överhuvudtaget, haha).

Imorron är det musikredovisning, om man nu kan kalla det så. Vi ska i alla fall spela upp en låt var i våra indelade grupper för hela gruppen. Vår grupp ska köra I´ll supply the love, och jag spelar bas.
Sen är svenskaprov, vilket får gå som det går. Läste igenom det en halvtimme förut, det får räcka.
Efter skolan skulle det egentligen bli Götet med brudar, men jag hittar inget f-kort, och det blir kanske lite stressigt, så vi får se hur det blir med den saken. Kanske drar till Skövde eller Skara och steker lite på nån uteservering. Det här är den första helgen på sjukt länge som jag inte är uppbokad, och det känns inte alls speciellt bra faktiskt. Visst, mina planer brukar väl gå i stöpet i alla fall, men då fixar vi ju det ändå. Det kommer väl troligen den här helgen också göra menja.. Kanske till och med blir en vit helg, haha! Fredag- lördag säger jag inte så mycket om än, för då blir det säkert inget av det i alla fall. Jävla tankar.
Kanske får med Johan till Hällekis och joinar familjen på en mini campingsemester på söndag eller så, behöver få en betydligt bättre bränna! Sen på söndagkväll beger jag/vi oss troligen till Bjertorps slott för att kolla när Elin går på baaal :)

Så, nu ska jag ladda över musik på min återfunna (hat)kärlek- Sony Ericsson w580i. Jag förstår inte hur jag överlevde en månad utan musik i mobilen. So long, amigos.

Spread the word, baby
Postat av: jenny

ha en fin morgondag!

2008-05-08 @ 22:39:06
URL: http://jnyyy.blogg.se

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0