Let´s spend the night together.

Idag har det varit Jönköping och övningskörning på schemat. Det gick rätt bra, även fast jag körde till centrum när jag skulle mot Helsingborg, haha. Men det var ju egentligen meningen, lite mer spänning i tillvaron liksom. Och jag överdriver inte när jag säger att Jönköping bara har enkelriktade gator, det är galet. Men jag klarade det finfint faktiskt. Sen gick det ju lite mer sådär att köra av på rätt påfarter och avfarter, menattja.. Jag hade nog med att hålla mig i rätt fil och hastighet och undvika krockar, haha. Och på onsdag blir det halkkörningen, hejaheja (jag vill bara ha körkort nu innan jag börjar lipa av allt man ska tänka på!).

Fick ett sms av Pär igår där han sa att Dropkick Murphys kommer till Malmöfestivalen i sommar. Vem kommer vara där om inte jag?! Ohja, sannerligen (kommer jag hänga i Skåne i sommar eller? Haha). Malmöfestivalen har släppt tretton av deras första artister, och fan vad bra det ser ut! Mer än Dropkick så kommer Slagsmålsklubben, Maia Hirasawa, Moneybrother med mera. Wohoo, den 15-22 augusti hoppas jag att jag inte jobbar/får ledigt, får det är då det gäller liksom. Fast det känns lite dubbelmoraliskt att längta tills slutet av sommaren, för då är allt det roliga slut och skolan börjar igen. Men jag tänker längta ändå, sådetså.

På tal om längta så snackade jag, Sara och Julia i lördags om utlandsresa i höst. Visserligen lite halvt på lyret alla tre, men det var seriöst. Inte planerna direkt, men tanken. Spanien låter bra, eller Grekland. Och vi ville alla tre åker i höst, efter vi har jobbat klart och skolan börjat igen. Sounds good, hänka på förfan!

Och för att ta upp den röda tråden jag tappade för sisådär sjuttioelva meningar sen, så är det spänning i tillvaron som gäller. Jag skulle lägga ner killar, och har inte haft en tanke på det, och så gör jag det här. Haha, det är inte bra för mitt tänkande, men det är fanemig roligt. Jag är sjukt impulsiv och envis, och även fast jag vet att jag kommer ångra det efter jag har gjort det,  går det liksom inte stoppa mig. Om inte jag kan stoppa mig själv så kan ingen annan det heller, kan jag lova. Men som sagt, det är roligt och stört, på samma gång. Det är nog vårkänslorna som inspirerar, haha.

Slänger in några bilder sen långhelgen...
      

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0