Maybe we´re crazy- probably.

Jag hade troligen den bästa Valborgkvällen/natten, mumma. Åh, och åhåhåh! Så ni vet så kommer det med all sannolikhet en utförlig redogörelse om den på lördag eller söndag, för nu hinner jag inte. Och imorron är det jobb och senare på kvällen är det landet och hem till Lossi som gäller. Troligen med Simone också. Massa snack, känns som det behövs sen inatt, haha. Helt underbart! Ungefär lika underbart som jag mår nu *pepparpeppartaiträ*, det är så braaa! Det enda som är mindre bra är väl att jag är pank på mobilen. Så jag dissar er inte medvetet, så ni vet. Got to go!
PUSSPUSS!

Spread the word, baby
Postat av: Anonym

härligt och höra :D :D :D :D :D
ses på måndag!
puss från din norrlandsbrutta!

2008-05-02 @ 00:13:40
URL: http://lajsaas.blogg.se

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0