Vem äger platsen där vi inte platsar?!

Jag har flyttat över bloggen till nån annan av blogg.se hemsidor, utan att veta om det själv. Så det har krånglat att logga in, plus att allt det jag skrev igår försvann. Det tog ju bara en timma att skriva, så det gjorde ju absolut inget, pfft.
Idag var skrev jag mitt sista nationella kursprov, och det avslutade stabilt med tre timmars tyska.. Stabilt och tyska i samma mening gäller nog inte mig, men det är jävligt skönt att ha det gjort i alla fall! Sen hade vi bara ett förjävla långt hål tills geografin, och det pallade jag inte med, och här är jag nu.. Jag längtar inte tills jag får se min frånvarolapp från maj månad. Fyfan, den är nog mer svart än vit..
Har snart packat klart, samtidigt som jag har dunkat peppmusik för att komma i stämning. Det ska börjas i tid. Ska snart dra hem till Skara och fixa det sista, sen är det mesta klart. Hoppas bara Johans bil gick igenom besiktningen, annars blir det svårt att för mig, Simone, Elsa och Joel att ta oss till Skåne, haha. Och nu börjar jag verkligen komma på att det är jag som ska köra, haha. Har inte tänkt så mycket på det.. Men äh, det är väl bara att tuta och köra. Jag är pepp- för imorron är vi i Skåne och på SIESTA! (!!!)

Och för att följa Elins och Sandras råd; "kör försiktigt och skydda dig, så löser sig allt!"
Har man klok vänner så har man.

Nu ska jag packa färdigt, sen åker jag hem till Skarastad igen. Hör gärna av er, så jag vet att Falköping och Skara överlever utan mig. Och om jag inte skulle svara så är jag antingen upptagen, för packad, tappat bort mobilen, eller slut på batteri, haha.

Spread the word, baby
Postat av: elinpelin!

hallå, vårat råd är faktiskt riktigt bra :D

men var rädd om dig därnere, skåningar är jobbiga typer har jag hört ;) haha.

PUSS!

2008-05-27 @ 16:10:39
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0