You can get it if you really want it.

Åh, jag orkar verkligen inte blogga idag, men jag kör en snabbgenomgång.
Dagens största och viktigaste sak- Sandra har fått körkort!!
Helt jävla underbart, och jag är så galet avundsjuk. Jag vill bara sitta i bilen och att uppkörningsläraren ska säga "du är godkänd!"!!! Åh, det här är verkligen inte roligt längre, jag är redan nervös som jag vet inte vad..
Anyhow så skippade jag tyskan och vi stack ut och strögade- Sandra, jag, Elin, Lisa och Fritte. Åkte upp till Sommarhemmet och käkade glass i solen, sen dunkade vi mest plåt på ströget. Jag och Sandra åkte också ut till stallet, och sen lagom till Emanuel ringde och ville ha skjuts till Donken så drog jag hem. Nu har jag sjukt ont i huvudet och messed up tankar.

Annars så var Dagens fikat på Lilla Blå med Elin. Behövde uppdatera varandra lite efter att inte setts på sex dagar, haha. Och så ska hon med på halkan imorron, helt plötsligt. Haha, bra skit <3 Efter halkan stannar jag i Skara, mest för att hämta min mobil som är lagad och för att jag måste få mina nya linser. Och jag måste käka upp mig, jag har inte ätit ordentligt sen jag vet inte när.

Och ring inte, för jag har huvudvärk och ska kolla Desperate Housewives.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0