You can´t hurt me no more.

Okej, nu är allt mycket bättre igen. Vem har sagt att mitt liv och känslor inte är en berg- och dalbana?! Men sen är man ju 18 med, det hör väl till antar jag. Nu när det är till det positiva klagar jag ju inte i alla fall.
Gårdagskvällen började med att jag brummade hem till Skara där vi skulle ha familjemiddag, haha. Några timmar senare hörde Lossi av sig och frågade om vi skulle dra till en 20-årsfest där min bror och 88:orna var. Efter jävligt mycket tveksamheter tog jag bilen, åkte till buschen och hämtade upp Lossi, sen drog vi till Ardala där det hela var. Totalt spontant, och jag älskar´t! Så det var en händelserik kväll, utan att nämna några namn eller saker, haha. Och till det hela hör också att jag och Lossi var de enda nyktra på den festen, pretty much. Men jag hade fan lika roligt för det. För jag menar, de killarna är inte direkt mjuka i munnen eller tänker på att saker de säger kan vara.. ja, pinsamma, så det gäller fan att stå på dig :P Vi klarade det rätt bra ändå, eller hur Lossi?! Tss. Sen var jag personlig chaufför, och det tog en timme för alla (inklusive mig) att komma ut till bilen. Jag blev bortförd till ett annat rum för att snacka allvar, en annan trodde jag tagit hans skor, en annan blev fast på dansgolvet.... Så nu har jag bevisat att man kan ha roligt utan alkohol. Inte för att jag ska ta vara på det så speciellt mycket men, haha.

Idag blir det att fjäska för papsen så att jag får låna bilen ut till Grolanda ikväll, där Elin ska firas! Tydligen skulle Klas åka med mig till Fkp, haha. Sen hämtar jag upp de andra brudarna där, och så har vi en riktigt brudkväll! Vilket innebär prat, massa intern skämt, skratt, flöt och kanske några tårar. Det vet man aldrig. Det blir nog najs i vilket fall!

Imorron har jag och Emma snackat om att ta bilen till Jönköping för att gå där en sväng. Mamma och Johan snackade om att åka till Ikea med, så då kan man ju passa på att kasta in ett par stycken i bilen så vi blir flera.

Nej, nu ska jag ringa runt, sen är det Harry Potter läsning för fulla muggar (åh, det är så härligt att jag fått tillbaka suget efter att läsa. Det är ändå en stor del av mig och det jag gillar att göra. I´m such a geek, hah).

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0