You tell me you love me- you lie.

Idag är det mycket bättre, efter att ha snackat med bäst människor. Det kan också bero på att vädret är helt fantastiskt. Har legat ute och pressat i solen mest hela dagen, men det blir rätt långtråkigt i längden. Men med musik och när man känner att det tar, så funkar det. Nu har jag gjort mig iordning för häng i museeparken i eftermiddag & kväll. Ska inviga mina gröna leggins, så jag ser lite halvt ut som en alien, men det är roligt, haha. Senare vill jag dra ut och sätta mig på Stadts uteservering, så jag får väl ragga upp några godingar och sätta oss där. Åh, vad jag älskar det här vädret!

På tal om underbart så hade jag en underbar dröm inatt. Det är totalt deprimerande att vakna upp ur dom. Till råga på att man väcks av ett telefonsamtal av en som ringt fel och märker att man har sovit konstigt så att man har nackspärr- more or less. På tal om att sova så somnade jag inatt framför tv:n och vaknade vid halv tre av ett sms. Hade balkongdörren och alla andra dörrar öppna, och det är lagom mysigt att gå runt och låsa alla dörrar när man är ensam hemma. Då blir man helt plötsligt jättevaken och tänker på alla de otäckaste skräckscenerna man sett. Men jag blev inte överfallen av någon psykopat, tydligen.

Jag kom för någon vecka sig in på blondinbellas blogg. Jag visste inte ens vem hon var då, men märkte ganska snabbt vem hon var. Är det bara jag som inte fattar grejen med henne/hennes blogg? Jag vet, det låter ganska avundsjukt, men det är inte det. Jag förstår bara inte vad som lockar så många läsare, för hon skriver inte om något intressant, enligt mig. Hon ska tydligen vara ordförande för MUF, men vet inte, enligt en intervju, vad de står för/vad deras "motto" är. Sjukt pinsamt, enligt mig. Men ändå klickar jag numera ofta upp hennes sida, för att se vad hon har att säga. Det enda som för mig är intressant är att mina egna åsikter blir så mycket mer markerade. Argumentera gärna emot mig- men jag förstår inte hur hon tänker eller vad det speciella är med hennes blogg.

Nu ska jag ut och steka lite till, innan Kajsa kommer förbi och hämtar mig.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0