And if you fall, I would pick you up!

ElinPelin säger:

jag säger nog inte det här tillräckligt ofta, men jag älskar dig. jag gör verkligen det. puss på dig!

du är min andra hälft, plutten. och jag är seriöst oroad för hur jag någonsin ska kunna hitta en pojkvän som matchar mig så bra som du!




Det är dagar som idag som de här orden värmer som mest! Att, utan att ha gjort något speciellt, få höra såna underbara ord, åh! Inga ord kan beskriva dig, eller oss, på ett rättvist sätt. Men kort sagt så är du det bästa jag vet. Jag älskar dig, bästis!


Spread the word, baby
Postat av: Elin!

Jag älskar dig, mermassormest!

2008-11-06 @ 16:05:41
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0