Forever is tonight.

Ikväll ska bli så jävla röj, och det ska jag, Emma, Simone och Emelie se till. Vi tänkte dissa Götet ett tag för att tåget hem inte gick förrän halv åtta imorronbitti, men så kollade jag med Emelie om vi inte kunde få slagga över hos henne, och visst kunde vi få det. Så ikväll klockan sex, efter Emma jobbat klart, drar vi till Götet och Emelies lägenhet och förfestar. Sen är det ut på stan, troligen Club Milk om inget annat förslag kommer upp. Det är så jävla skönt att vi har nånstans att sova, så vi kan gå hem när fan vi vill och inte vara uppbundna till tåg och sånt skit.
Sen imorron, när vi nu vaknat, drar vi ut på stan och julshoppar.
Outstanding!

För övrigt så var Magnus Betnér helt jävla grym i torsdags!
Och för övrigt nummer två så mår jag sjukt bra just nu! Om man bortser från att pengarna rinner ur mina händer som en sil och att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Men det bryr vi oss inte om idag, inte när jag mår bra. Man lever bara en gång!

Rock on!


Spread the word, baby
Postat av: Anonym

härligt o höra bruden!

ha en underbar kväll! PUSS!!

2008-11-29 @ 16:32:49
Postat av: Anonym

aa det var från mig

lisa! :D

2008-11-29 @ 16:33:05

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0