He can tell me what to do but he can't tell me what to feel.

Är betydligt mer pepp på Idre nu efter mötet, fan vad kalas det kommer bli! Och vad knack vi kommer vara. Här är det inte frågan om någon kommer däcka i en snödriva- utan vem som gör det först. Haha, bäst.
På tal om bäst så läste jag ut Hjärtans Fröjd av Per Nilsson ytterligare en gång igårkväll. Jag tror jag uppskattade den mer nu än när jag läste den senast. Åh, hans ord och beskrivningar, jag finner faktiskt inga ord. En sån bok man inte kan släppa, för den är så vacker! Och som man kan läsa om och om igen. Läs den! Ska börja läsa The Return of Hjärtans Fröjd nu hade jag tänkt med.

Annars så ser jag fram emot imorron, går i skolan från halv två tills tjugo över tre, sen drar jag, Elin och Evelina till Skövde. Och jag och Elin till Magnus Betnér!
Lördag är det party som fan annars, det kan ni skriva upp!

Rock on (and fuck you right back).


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0