I´ll never stop falling in love with you.

Jag trodde faktiskt jag skulle hålla mig borta från tatueringstankar de närmaste månaderna, men fan vad pepp jag blivit på en till nu, haha. Jag vet precis vart, men inte riktigt hur än dock.. Så nu vet ni på vilka internetsidor jag kommer hänga de närmsta veckorna, vilka tidningar jag kommer köpa och vilka tankar som kretsar i min hjärna, haha. Jag tycker det är rätt stört, men jag älskar det samtidigt!
På tal om stört skulle inte jag och Emma behöva betala ett skit på lägenheten i Alanya nästa sommar, men det är frågan om vi har hjärta till det, haha!

Annars så har jag tusen saker i hjärnan, men jag kan inte formulera dom till ord. Mer än att jag är less på att vilja ha det jag inte kan få och bry mig om dom som inte har en aning om att jag ens tänker på (menja, du läser troligen det här ändå, utan att veta att det är du).
Samt att jag har sjukt dåligt samvete för att jag vet om något som jag skulle velat att min kompis berättade för mig om jag var i hennes sits. Ändå kan jag inte säga det, för att jag lovat. Ibland är man bättre ovetande.

I´m a fire and I´ll burn burn burn tonight.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0