It´s getting dark, to dark to see.

Veckoplaner (förutom att storstäda hela huset, darn it) ;
Idag: Stryka och diska, innan jag beger mig till Julias place där hon och Sara väntar. Käkar där, sen drar jag och Julia till kvällsbadet och chillar där.
Imorron: nya arbetsuppgifter här hemma antar jag, haha. Runt klockan tre- fyra drar jag och Kajsa till Götet och går på volontärföresläsning, äntligen!
Torsdag: fortsätta kolla balklänningar med mams. På kvällen är det Kaffehuset med Alanyabrudarna, jag, Annie och kanske Wb, Malin, Bella och Emma. Mys!

Sen är nog helgen oplanerad, ifall jag inte glömt nåt. Nån som vill med på Saw V, säg till! Nån som vill festa, säg till :D Jag är pepp på det mesta, tss. Ifall jag inte tar ett åt helvetesdyrt tåg ner till Malmö och Pär vill säga, men det är frågan om han är värd det, mohaha.
Rock on.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0