She stopped running months ago.

Fan vad skönt det är att för en gång skull vara klar med läxor och inlämningar i tid, det hör inte till vanligheten annars. Så efter "lovet" (haha) har jag faktiskt bara engelskainlämning och svenska nkp muntligt.
Ikväll ska vi hem till Frida och chilla med skräckfilm och flöt, så det blir inget Ålle för oss. Jag vet inte en enda trea som ska gå, och då blev inte vi så på heller. Så det blir mys med brudarna istället.
Imorron åker jag hem till Skara, då jag och mamma ska åka och kolla på balklänningar/ tyg till balklänningar så mamma kan sy den. På kvällen är det fest på Olins och förfest hos Sara. Brukar inte tycka Olins är så jävla ball annars, men det blir nog röj imorron. Elin och Evelina ska med också, så det blir naaajs!

Fick ett mejl av pappa nyss:
Du skulle skicka dina censurbilder från Turkietresan för flera dagar sen. var är dom ?
 
Nu är det fredag och vi slutade tidigt. Skönt för nu kan jag äntligen slappna av. Allt är städat och klart. I kväll och imorgon ska vi ut på stan med dom andra
svenska kollegorna. Middag blir det nog.
 
Du får skicka en önskelista till mej så får vi se vad tomten har med sig i säcken.
 
Pussälskardejhej / Älsklingspappan

Och ja, han är rätt bra att ha ibland, även fast han är 200 mil bort, haha.

Så, det var det, rock on!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0