I say baby, take me to the bed now.

1. Boston Tea Party kan vara det bästa programmet på tv just nu. Eller bland de bästa på tv överhuvudtaget. Vad de än snackar om som gör Filip&Fredrik det roligt och intressant. Så jag kollar inte enbart för att jag är head over heals, faktiskt, i Fredrik. I för sig har Filip sin charm med, men ingen slår Fredrik fan.



2. Jag gjorde ett test på Aftonbladets hemsida för några veckor sen, för att kolla om jag var Obama eller McCain. Visserligen visste jag väl innan, men det var rätt roligt att se att jag var så betydligt mycket mer för Obama. Jag tänker inte ljuga och säga att jag är speciellt insatt, men tillräckligt mycket för att jag vet att jag vill att Obama ska bli president imorronnatt. Jag tycker det är intressant, så lite koll har jag, men skulle kunna haft mer om jag kollat upp det mer. Men ja, vi får se om vi kör valvaka at my place imorron (det är intressant + Filip och Fredrik är programledare).
Och ja, bilden blev inte bäst, men Obama är lilla rutan längst upp och McCain längst ner, haha.


3. Som jag sagt tusen gånger, och gärna säger tusen gånger till, lägenhet i Alanya nästa sommar. Ser så jävla bra ut. 1000 spänn/person i en månad, fan så billigt!
 

4. Vem fan behöver en kille när vi är så jävla bra?

Spread the word, baby
Postat av: Elin!

1. Ja, Fredrik. Åh!

2. Obama till folket!

3. Ska vi dra Alanya i en månad innan studenten eller, hahahaha? ;D Jag tycker det är så otroligt skönt att du har haft det bra därnere, you're worth it!

4. Ja, det undrar jag med. Vi är, och kommer alltid vara, bäst! Ho's over bro's <3

2008-11-04 @ 09:06:49
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: dauko

heja obama, heja obama!

åh åh åh.

fredrik är snygg, obama likaså.



(det pinsamma är att jag menar det, haha)

2008-11-04 @ 22:09:40
URL: http://dauko.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0