Act like I´ve never turned you on.

Gårdagen var sjukt trevlig. Började med att gå ner till stationen vid halv åtta för att hämta upp Julia som skulle joina festkvällen. Hämtade upp volleybollbrudarna (eller ja, Malin var den enda som var klar, haha) och gick för att förfesta hos Empem. And for the record, min gamla blandning var oväntat god för att vara mig, haha.
Vid tjugo i elva skjutsade Sandra ner mig och Julia till stationen, vi var dom enda som var pepp på Skövde. På tåget träffade vi Klas och Hana, och vi fick oss ett par goda skratt (jag hoppas du kommer ihåg vår deal?!). Stod och hängde utanför Modegrillen och tränade repliker mest, haha. Vid tolv var vi väl inne på Voda. Och ja, jag har inte så mycket att kommentera därifrån, förutom att mina kläder luktade öl resten av kvällen, haha!
Runt fyra hade vi lyckats ta oss hem i kylan efter lite ändrade planer.. Men jag hade en sjukt trevlig kväll ändå på något sätt :) Och tack Julia, för att du är så jävla grym!

Idag kom jag hem runt tolv tiden efter en uppfriskande promenad. La mig i soffan och somnade tills klockan var tre då mamma och Carl kom hem. Klockan halv sex var jag tillbaka i Falköping igen.

Imorron kan nog bli en grymt bra dag! Först har jag bara skola från 8-10.30, sen är det hem och tvätta, städa och fixa mig inför kvällen då jag går på´t igen, haha! Jag gillar´t! Studentfest i Skövde, 200 dagar kvar för dom, 192 dagar kvar för oss i Falköping. Börjar inte förrän tio på tisdag heller, så det ser bra ut. Bara den här bakisdagen kan gå över så är jag inte sen på´t. Inte så sen på att dra till Götet på lördag och festa med. Snackade om det igår, och jag säger inte nej. Emma verkade sjukt på med så :)

För övrigt saknar jag den där fjärilen-i-magen känslan som jag hade lite i september. Det behöver inte vara nåt seriös, utan bara känslan när man kommer och tänka på personen i fråga, kollar mobilen (ännu) oftare och mår oförskämt bra. Det gör jag nu med i för sig, men på ett helt annat sätt. Det finns faktiskt inte så mycket som slår den känslan..

Rock on.
  

Spread the word, baby
Postat av: simmaren, eller inte

jag har vart så jäklans irriterad för att du och gab inte har några gästböcker.. hah. nu fattade jag att man kan kommentera varje inlägg. smaaart.



var ni både voda och vatra?

2008-11-24 @ 19:43:23

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0