Helg.

Haft en sjukt bra och mysig kväll med Elin! Började med att hon hämtade upp mig halv sju, och jag fick blunda hela bilresa som var så lång som till Stadtsteatern. Där kollade vi på en underbart rolig revy- Teaterboven ger eko. Rekommenderas starkt! Plus att två galet snygga killar spelade i den, det gjorde ju inte saken värre direkt.
Träffade vår saknade mentor Mikael med, så nu är det Skövde för oss som gäller, haha.
Runt tio åkte vi till Aroy och köpte kinamat och tog med oss hem till mig. Slökollade på tv och bara chillade tills Elin åkte nyss. Jag är galet trött, men har haft en superb kväll. Tack, bästadu! Lav ya!

Imorron måste jag tvätta, och enda tvättiden är mellan 7-12, såklart. Så jag får väl ställa klockan och gå ner och slänga i några tvättar, jävligt typiskt. Behöver också städa lägenheten, som vanligt, innan det är fest som gäller på kvällen. Förfest hos Empem, sen får vi se om vi drar ner till Terrassen eller åker till Skövde. Fest både imorron och på måndag gynnar inte min ekonomi dock.. Men vafan, man lever bara en gång. Och studentfesten i Skövde på måndag lär bli ball. Jocke och Robin har sagt att vi ska förfesta i min lägenhet, så det känns som att det får bli så, haha. Den som spiller dricka eller drar ner saker ska få ett straff dock, så ingen spiller = jag kan gå på golvet utan att fastna. Det har hänt förut kan jag säga, haha. Jävlar vad party det var då.. Jag förundras fortfarande över hur vi kunde vara över 30 pers i min lilla etta. Det kallar jag party om något.

Rock on.

Spread the word, baby
Postat av: malin

ikväll då jävlar :)

<3

2008-11-22 @ 15:02:14
URL: http://malinstavander.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0