This miscommunication is breaking me down.

Jag är en jävligt envis person. I vanliga fall kan jag dämpa det och låta andra bestämma, men när jag bestämmer det kan jag bli jävligt peck när det inte blir som jag vill. Om jag bestämt mig för att sova hemma- då ska jag fan sova hemma, om vi ska festa i Götet- då vill jag inte festa i Skövde, om jag är sugen på pizza- då vill jag inte ha kinamat... Då kan jag lika gärna skita i det överhuvudtaget. Så jävla töntigt är det, men när jag ställt in mig på nåt så är det det som gäller, for good and for worse. Bra när det gäller mål och ambitioner, men såna småsaker är ju bara sjukt att ens bli sur över. Saker ändras med tiden, och jag är ju i vanliga fall en jävligt impulsiv människa, men som sagt, när den envisa sidan tar över är det svårt att ändra den. Som det hände i helgen t.ex, då jag bestämde mig för att jag fan inte skulle sova hemma. Nu gjorde jag ju inte det heller, men det blev ju ändå ändrade planer. Jag är inte mycket för planer, men när jag väl bestämmer några är det saker jag verkligen vill göra, och då vill jag inte att de ska ändras. Oavsett om det är till min fördel. Haha, sjukt.

För övrigt så har Skaras skolkatalog kommit idag, så då antar jag att det bara dröjer ett par veckor tills vår kommer, hrmpf.. Vi tog korten i början av september, hur jävla svårt är det att printa ut bilderna och skicka iväg? Jag längtar nog nästan mest till mitt och brudarnas kompiskort. Om man bortser från skolkatalogen då, där man alltid kan spendera timmar..

Veckan ser förövrigt ut som följer...
Onsdag: planeringsmöte med brudarna inför Idre och nyår. 9 brudar i en stuga- ha ha ha!
Torsdag: jag, Elin och Evelina drar till Skövde efter skolan, kollar balklänningar (ja, halvt panik över´t) och kläder till Ållympiaden. Hinner förhoppningsvis lämna in min gamla mobil på lagning så jag kan sälja den sen. På kvällen är det jag och Elin längtat efter- Magnus Betnér i Skövde! Wie!
Fredag: mamma och Carl ville komma till Falköping och åka till Falbygdens ost julmarknad och sånt.. Så jag ska joina, annars lär de ju garanterat tappa bort sig här som alltid annars, haha. Mysigt!
Lördag: vi (jag, Simone, Ludvig, Emma och eventuellt några fler. Och ni, det är bara att joina) drar och festar på Club Milk i Götet. Har fan inte festat i Götet sen jag fyllde 18, så när det här erbjudandet kom var jag inte sen att säga nej. Får dock hitta någon efterfest eftersom tåget hem inte går förrän 06.00, haha!
Söndag: lär väl bli som de flesta söndagarna- bakis och chill. Och troligen sova ikapp, haha.

För övrigt har vi ett grymt schema i veckan eftersom våra juridiklektioner (6 stycken lååånga) är inställda. Så imorron börjar inte jag förrän kvart över tolv, chill! Men vi fick se vårt schema vi kommer ha i vår- fyfan säger jag bara. Jag har, helt seriöst, inte haft ett bra schema sen jag började sjuan. Massa hål, ingen sovmorgon, slutar inte tidigt om vi inte har inställda lektioner... Äh, jag blir bara så jävla less på´t.

How do you talk without speaking
How do you hear without listening
How do you live without feeling
How do you take without giving

How do you keep it all inside


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0