Have you been around.

Jag har läst igenom blogginläggen jag publicerade från i somras, och jag skrev så mycket bättre då. Eller så hade jag mer att skriva om, helt enkelt. Ifall jag skulle vara ett djur skulle jag vara en björn, lever på sommaren och går i ide på vintern. Våren + sommaren är mina årstider, det är dock inte vintern. Så att leva som en björn vore inte illa, haha.
Just nu är jag mest trött på allt. Men jag orkar inte beklaga mig som jag kanske brukade (hrm, brukar) göra, så det blir inget skrivet idag heller. Förutom det här, men det är mest nonsens om varför jag inte skriver.

Jag fick i alla fall mejl från Malin idag. Min älskade, saknade, unika, alldeles underbara lilla Malin. Det finns ingen som har så kloka ord som den flickan, som gör så att jag till och med gråter, och åh vad jag saknar dom. Vad jag saknar henne. Hon ser igenom mig som ett glashus, och jag älskar henne för det. Och för så mycket annat.

Kanske borde sluta blogga tills jag har något vettigt att skriva, mer än att klaga..

Spread the word, baby
Postat av: dauko

det är okej att skriva omeningsfulla saker, matilda. det känns som det är det bloggar är till för: tragik och långtråkan.

2008-11-16 @ 13:37:41
URL: http://dauko.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0