Fest i Götet.

Tänkte skriva lite om gårdagen och natten, men vet inte riktigt vart jag ska börja. Inte så oväntat kanske, men ja, försöker ta med de väsentligaste delarna..
Klockan sex var jag, Åsasara, Simone och Emma påväg till Götet. Efter vad som kändes som timtal (ja, det var det väl kanske också) hade vi hittat fram till Emelies lägenhet på Majorna. Mittemot där pappa bodde när han jobbade där, kom vi underfund med. Sjukt mysig lägenhet hade hon i alla fall! Vanja och Ingegerd (rätta mig om jag har fel namn på sistnämnda person) kom också dit, så då var det bara att börja supa. Och som vi drack, haha! Pratade massa minnen sen Siesta och Gällkvist- mys! Emelie blev kvällens frisör, och när hon skulle sätta upp mitt hår (ja, första gången jag har uppsatt hår på fest, troligen) så kände vi att till den frisyren behövde man kortare lugg. Så jag ställde mig över diskbänken, och vips så hade jag lugg igen. Så gick det med att spara ut den, haha. Äh, det var roligt, och det kan bero på att jag inte var i mitt nyktraste skick, haha. Att Emma somnade på toan hade nog med att göra att jag på nåt sätt lyckas alltid få folk att dricka mer än vad de behöver, sorry för det, haha. Drog ut runt halv ett- ett, men kom inte in på Club Milk förrän runt halv två. Inte direkt min sorts dansmusik, vilket var lite synd, för jag var pepp på att dansa annars.. Vid halv fyra var vi på Burger King för att göteborgarna vi träffat skulle käka, och vi skulle värma oss. Sen drog vi hem till Emelie för efterfest med göteborgarna. Eller ja, blev med efterchill kanske. Runt klockan sex när vi tänkte sova så låg det fem personer i sängen, vilket ledde till att den brakade ihop, haha.
Efter ungefär fyra timmars sömn gick vi upp, och fan vilken bakfylla. Så planerna att shoppa försvann rätt snabbt där, med tanke på att jag trodde jag skulle spy närsom. Så istället drog vi in till Nordstan, utan att ens orkat sminka mig eller sätta i linserna, och satte oss på Donken innan vi åkte tåget hem vid två.
Ja, blev en jävligt luddig och ytlig beskrivning, men ja, det blir så när man sover sådär bra i fyra timmar. Sjukt trött, så jag funderar på att gå och lägga mig nu.. Och resten av bilderna jag kände för att publicera ligger på bilddagboken eller facebook.

   

Rock on!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0