I'm hoping with chance, you might take this dance.

Valvaka blev det sannerligen inatt. Det började med att Malin kom förbi igårkväll och vi snackade Alanya och framtidsplaner mest, sen gick hon hem runt halv elva och Elin och Sandra kom istället. Vid kvart i tolv drog vi till Donken och bänkade oss sen framför Filip&Fredrik. Vi hade lagrat upp med kaffe, popcorn, kladdkaka, chips, dipp, smörgåsrån, julmust, cola och allt vad det var, men efter Donken och kladdkakan var vi rätt jävla mätta. Sandra däckade först i soffan, men jag och Elin höll ut ett tag till och somnade runt halv fyra, med tv:n på, för jag tänkte att jag skulle vakna vid fem och kolla hur det gick. Men hepp, klockan åtta vaknade jag, satte på texttv:n och såg att Obama vunnit där. Sen har jag fått se hans tal i eftermiddag istället. För det var fan för svårt för att inte somna inatt. Men tack för att vi har världens grymmaste religionslärare som sa att vi självklart skulle vara hemma och kolla valvakan istället för att gå på lektionen klockan 08.00. En mysigt natt blev det i alla fall, och en hel del övertrötthetsskratt (japp, jag kom på det ordet nu)!

Helgen ser bra ut, för att inte tala om nästa vecka, haha. Men nästa vecka ska jag nog inte tala högt om, tss..
Fredag var det tänkt att festa på Ålle, men beror på om det är mycket folk som ska dit. Och eftersom jag troligen ska festa på Olins på lördag så borde jag spara pengarna som jag egentligen inte har.
På lördagdag ska troligen jag och mamma ut och leta balklänning eller tyg så hon kan sy den åt mig. Jag och Sandra är på desperat jakt efter kavaljer med, pga Ållebergs idiotiska regler.
Saw V som jag tänkte dra med någon på på lördag får bli någon dag nästa vecka. Eftersom Malin, min kära Sawfilms vapendragare, befinner sig på andra sidan Atlanten så får det bli någon annan jag drar med på den bion.

Bästa pepplåten just nu: Ready for the floor- Hot Chip.

 

Spread the word, baby
Postat av: Elin!

Valvaka borde vi definitivt ha oftare, haha :D

Övertrötthetsskratt, jadu. Bilderna in my heart, HAHA :D

2008-11-05 @ 22:15:11
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0