Built to last.

Jag önskar att jag hade något betydelsefullt att skriva, men jag tror faktiskt inte jag har det. Ni vet sen tidigare hur min vecka sett ut, och så har den också varit. I stora drag i alla fall. Sen orkar inte jag gå in djupare på något annat heller. Man skulle skriva som Alex Schulman!
Vi har i alla fall kollat på en resa till Alanya för runt 5000 spänn på höstlovet, och då var det all inclusive, så det är rätt göttkött. Däremot så åker man inte förrän på söndagen, och åker hem tidigt nästa söndag, så det blir liksom inte en hel vecka. Och ja, vi borde bestämma oss nu, men jag tycker sånt är jobbigt- att planera i förväg. Även om det är till något jag ser fram emot..

Jaja, anyhow, ikväll har varit en bra kväll. Har träningsvärk i magen av allt skrattande, haha. Youtube kan vara internets roligaste sida, lätt! Men tack, killar och tjejer, för en sjukt mysig kväll :)

Jag ville väl mest påpeka att jag saknar min Malin! Jag beundrar dig, den du är och det du gör. Visserligen är det ju ens personlighet som gör ens handlingar, men du förstår. Du förstår som du alltid gör :) Keep rocking in the USA, darling! Jag tänker på dig!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0