det finns ingen olycklig kärlek, det är bara alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig.

Idag har varit en såndär härlig ta-hand-om-mig-själv-dag idag. Sov tills klockan tolv, lagade mat, läst Luftslottet som sprängdes, varit ute och gått en långpromenad i underbart höstväder, kollat på One tree hill...
Det har varit en bra och välbehövlig dag tills ikväll. Äh, det gäller väl att inte gräva ner sig själv för mycket och att sluta vara en sån jävla dramaqueen. Samt att köra på nåt av mina motton;
- det finns ingen olycklig kärlek, det är bara alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig.
- ho´s over bro´s.
Eller så kör jag på båda två.

Imorron är det spexkort med klassen. Alla ska vara klädda som jägare, och sen ska texten vara: "Sp06a- Ett säkert skjut". Hahaha, den ordvitsen är så jävla bäst!

Dagens kickass-låtar är lätt Marilyn Mansons Personal Jesus och Heart Shaped Glasses.


Spread the word, baby
Postat av: anonym

När du citerar mottot "ho´s over bro´s" är det från ditt perspektiv som kvinna eller att du tar en sexpartner förre en kompis? ahh inte sexuellt då men du fattar vad jag menar.



underhållande blogg, keep it up girl!

2008-09-14 @ 22:43:45
Postat av: matilda.

ho´s over bro´s menas att jag väljer vänner framför killar. sex kan aldrig mäta sig med en bästa vän, som alltid finns där :) mottot kommer egentligen från one tree hill.



och tack, roligt att du, vem du nu än är, läser och kommenterar.

2008-09-15 @ 15:04:21
Postat av: anonym

haha, andade detta men var lite osäker för det verkade lite smått avvikande från dina andra resonemang.

Klart jag läser! läser en hel del bloggar och finner att det är få som sticker ut ur mängden, detta är en av dem!

Keep up the rock throwing;P haha



2008-09-15 @ 23:24:55

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0