I tried so hard, and got so far.

Inte blev jag så mycket piggare av att behöva gå upp klockan sex imorses, men jag är inte den som klagar. För vet ni vad? Jag har studiedag imorron! Ibland är det ganska så underbart att gå i skolan och få studiedagar lite titt som tätt.
Meeeen, jag är fortfarande så jävla grymt avundsjuk på Elin Lans och alla andra som åkt utomlands för att jobba. London, Barcelona, you name it. Om ett år hoppas jag jag är utomlands. Det ska jag fan lova mig själv, 1 oktober år 2009 är senast då jag ska vara iväg. Antingen om det är som volontärarbetare i Afrika eller jobba nånstans i London, på Kreta eller vadsom. Kanske barutbildning i Thailand. Jag är inte omöjlig nånstans när det gäller det här. För jag ska göra allt, det är bara vilket jag ska börja med. Och att få pengar till allt eftersom bara själva volontärarbetet kostar 30.000 ungefär så lär ju inte pengarna strömma över direkt. Men det är ett senare problem.

Ikväll ska jag gå över till Lisa där vi + Elin och Empem ska kolla på Ps. I love you. Har en känsla av att näsdukar kommer behövas, och att den kan konkurrera med The Holiday som en av mina absolut favoritfilmer.
Imorgon är det Jönköping och shopping som gäller med Elin och Evelina.
På onsdag är det fika med Julia, Emma och Sara på Kaffehuset i Skara. Eventuellt träffa Lossi med om hon kan.
Så ja, det är ganska bra nu :)

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0