Party like a rockstar.

Idag kan ha varit en av de värsta bakisdagarna genom tiderna, fyfan. Jag var nog till och med full när jag vaknade vid halv tio imorses och fick springa till toan och spy. Så har min dag sett ut + en massa sömn. Trodde jag fått maginfluensa, för jag trodde inte man kunde vara så jävla bakis, men nu vet jag inte. Jag mår bättre nu i alla fall, så jag hoppas det var en bakisdag som går över tills imorron då vi ska till Götet. Det blev, såklart, ingen utgång för mig ikväll. Lite surt, det skulle varit roligt. Om jag inte mådde så kasst då, såklart.

Gårdagskvällen började hos Sandra runt halv åtta. En mysig förfest, indeed. Viker mig alltid när folk sjunger "kan Matilda, Matilda, Matilda dricka sprit", kanske därför det blev som det blev. Folk var för givmilda, vilket gör att jag dricker mer än jag ska. I alla fall, runt elva gick vi ner till Ålle, och fan vilken tid det tog. Men fram kom vi, men in kom vi aldrig, haha. Men det var mysigt i alla fall, haha, tss. Måris gjorde ganska mycket av kvällen, hahaha!
Bilder säger mer än tusen ord, så jag kör på det. Och bilderna är bara från förfesten, och resterande bilder ligger som vanligt på bilddagboken..

        

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0