Tell me you love me.

Jag har egentligen inget värt att skriva, men jag tror jag mår rätt bra faktiskt! Hade en mysig dag med Elin, Frida och Sandra i Skövde. Köpte en tunika och kjol på Gina Tricot och en rougeborste på h&m, annars sparar jag mig till helgsshoppingen i Götet. Och ja, jag kanske är dubbelmoralisk som vill hjälpa barn i världen, men ändå köper kläder på h&m som tydligen mest barnarbetare gjort, men liksom. Jag försvarar inte barnarbete för allt i världen, det är fruktansvärt, men det känns som att man får prioritera bort de flesta affärer då. Jag har inte alls stor koll på vilka affärer och kläder som inte är gjorda av barn, och det är synd, men ja.. Ah, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, för jag har inga källor att basera nåt på och mina egna kunskaper om det är för begränsade, så jag lägger ner det.

Anyhow, veckan ser ut som följer;
Torsdag: Ska eventuellt ner på stan en sväng, sen är det tvättid och städtid. Jag förstår inte själv hur snabbt min lägenhet blir smutsig.
Fredag: Fest som fan- insparken på Ållefestare. Klassfest hos Sandra, finally.
Lördag: Troligen fest igen på Terrassen. Annars chill med Malin.
Söndag: Götet med Emma x2 och Karin.

Första helgen jag inte kommer vara i Skara på på ett tag. Men den ser sjukt bra ut, så jag klagar inte. Bara för att jag måste hem till Skara och hämta underkläder och min kamera. Får vi hur jag löser det, eller om jag tvingar hit någon med dom, haha.
Nu tänkte jag kolla på Tell me you love me, tjobo.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0