It´s always you.

Den här veckan känns sjukt lång, kan bero på att jag längtar tills helgen rätt så rejält. Jag längtar efter att ta en helkväll med familjen på fredag, jag minns inte ens när jag var hemma och gjorde det sist. Ska försöka sola några gånger denna veckan med (eller ja, två gånger, så jag inte förstör min hud totalt). Kan för första gången sola tillåtet på Frejan, eftersom jag jobbar inom kommunen nu. So my ass om någon säger nåt om att jag inte får det!
Lördag ska jag först bjuda farmor på födelsedagslunch på valfri restaurang, sen är det Oktoberfesten på kvällen om jag inte förstått det helt fel. I så fall har jag lurat i en hel del personer det med, haha. Men det står på Rosers hemsida att Oktoberfesten hålls de två sista helgerna i september och den första helgen i oktober. Och denna helgen blir väl den nästsista i september, right?! Jag saknar Skaraborna med, så det ska bli lovely!

Idag hade vi spexkort, och damn vad snygga vi var! Nu hoppas vi bara vårt "slagord" (haha) gå igenom. Om vi inte får ha Sp06a- Ett säkert skjut så blir det Sp06a- Jakten på lammkött, haha!
Annars är måndagar och tisdagar jävligt softa. Kollar på Dead Poets Society på engelska c, nån inlämning på hälsopedagogiken, inget på juridiken som vanligt, och religion är så jävla chill. Så jag ska inte klaga. Mer än på att jag och Elin ska spela tre olika rollspel på psykologin imorron, och vi har inte ens kommit på nåt att göra. Lyckat- nja, impuls- hajjemän.

Ska också snacka med mina kära föräldrar om att de får sponsra mig i mitt nya, hälsosamma, liv. De vill att jag ska börja träna, så då kan de ju sponsra dyra gymkort, right?! Ska troligen börja träna på badet, så man kan simma och gymma lite om vartannat. De ska också börja ha tidsbestämda träningspass i grupp, det kan ju bli nåt när man har fått upp konditionen lite igen. För jag är inte rädd för att mina muskler har försvunnit lika mycket som att mina kondition är totalt värdelös. Om jag får upp konditionen tillräckligt bra så kanske det blir handbollsspelande igen. För jag saknar det galet mycket! Men det får tiden utvisa.

Annars så leder HV71 över Frölunda med 2-1, puss på det! Och tack för mig.

(WOHO, 3-1 nu helt plötsligt! Men vem blir förvånad?! Tss, juste, ingen!)


Spread the word, baby
Postat av: Trombati

ässch skippa badet, atlantica is the shit! mycket bättre, visst finns ingen pool(än haha en bila och en sledgehammer så ska jag kunna ordna det, dock inte enligt byggnormer men hey kan inte få allt) ne men seriöst mycket bättre på atlantica än badet och simma kan du väll redan göra till reducerat pris om du är anställd av falköpings kommun för det är väll ändå kommunalt?

peace out girl! rätt go blogg faktiskt;)

2008-09-15 @ 23:20:23
Postat av: Trombati

and by the way GO FRÖLUNDA! ni må vinna striden men ni vinner inte kriget!

2008-09-15 @ 23:21:12
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 23:22:56
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0