Du kan inte vända så fort vägen blivit brant.

Det är sjukt att jag kommer ihåg varenda jävla PLU-kod på jobbet, även fast jag inte jobbat på två månader. Och innan den gången hade jag inte jobbat på två månader heller. Två- tre ggr på fyra månader låter väl rätt soft?! Men när jag satte mig i kassan igår, och så kom apelsiner (4389, pip), fänkål (3171, pip), potatis (4728, pip) och sånt utan att jag behövde tänka efter. Det sitter fan i ryggraden (fingertopparna?), vilket är skönt, så man slipper lära om sig alla jävla nummer igen. Anyhow, jobbet gick bra, och det var faktiskt ganska roligt att jobba till och med. Man borde jobba mer sällan så man uppskattar det mer när man gör det, hah.
Kom hem halv elva, somnade halv ett kanske? Ställde klockan på 5.45, och det var fan mörkt när jag gick upp. Totalt deprimerande. Men skoldagen gick bra, och jag tror svenskaprovet gick riktigt bra med, skönt! Så nu har jag bara en fet läxa tills engelskan och hälsopedagogikinlämning tills imorron. Det tar sig sa pyromanen..

En del av min och Emmas smskonversation inatt angående fredagskvällen/natten:
Jag: Men du, jag menar att vi tar tåget hem som går fem på morgonen, haha! Vafan, vi lever bara en gång, och du fyller bara 18 år en gång! Vi super tills klockan tre på en klubb, sen våldgästar vi en efterfest ;D
Emma: Haha, jag fattar nu! Du har rätt, man fyller bara 18 en gång ;) Vi tar tåget hem klockan 05, bestämt? Haha! Du är bäst matilda! puss.
Haha, jag vet, jag är bäst ;D Nä, skämtosido, det är galet. Och utan att blunda så kör du på mina galna idéer, som alltid, det är det jag älskar med dig, haha!

Nä, nu ska jag käka daimglass, sen duscha, sen plugga.

Kapten Röd- Ta inga order

Du får inte ge upp utan en kamp,
nej du kan inte vända så fort vägen blivit brant.
Du tar inga order från någon fesen kommendant,
låt dom försöka men ditt svar blir millitant.
Men du kommer aldrig ge upp utan en kamp,
nej du kan inte tiga när sanningen blitt genant.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0