...och lika stark som en halva gin.

Det här har varit bra dagar, är bra dagar, och kommer vara bra dagar framöver.
I söndags så mådde jag fina fisken igen, så jag, Emma, Emma och Karin åkte till Götet. Och jag kan väl säga så mycket att den Matilda som inte kan hålla i pengarna är tillbaka, men det gjorde ingenting i söndags faktiskt. Köpte ett långt klänningslinne, ett partylinne, ett par beiga chinos (se bild), tjocka leggins, en lång "skjorta" (se bild) och annat smått och gott. Vi satte oss även och käkade tacoslåda i Nordstans gång, tills vi blev bortkörda av ordningsvakter, haha. Mysig dag!

Igår var jag och Elin i Skövde och kollade på bio och myste. Eftersom vi skulle se den andra filmen om Arn så var vi tvungna att se den första med, eftersom jag inte sett den innan. Så efter skolan drog vi hem till mig och kollade på den, sen brummade vi iväg med Kung Julian (haha) till Skövde. Elin blev liteee mer berörd än mig, om man kan säga så, haha, sweetypie ;D Du är lycka, puss!

Idag har jag sovmorgon till halv två, då jag har engelska c och stavgång på hälsopedagogiken. Sen blir det nog chill och Idoltittande hos volleybollarna. Inte för att jag ens brukar titta på Idol, men sällskap tackar jag inte nej till ;)
Imorron kommer Simone och Emma hit för att mysa med mig, tss. Vi ska kolla resor på resebyrån i stan tills höstlovet. På kvällen blir det eventuellt tacokväll på stan med brudarna!

Torsdag blir det troligen utgång i Skövde. Det kostade tydligen bara 20:- för allt, det säger jag inte nej till. Så det blir sådär med mina vita helger framöver.. Hade tänkt köra på nyktert tills Oktoberfesten den 26:e september, since det blivit lite för mycket av det goda de senaste månaderna, men vem försöker jag lura liksom, haha. Det var lite väääl naivt.
På fredag jobbar jag kväll hos min brukare, 17-23.30.
På lördag är det först 70-årskalas för min älskade farmor klockan 12.00. Sen åker jag till Falköping igen och har myskväll, prr ;D

Och nej, jag är inte hemhemma i Skara på många helger nu, och jag saknar min familj lite faktiskt. Men helgen efter denna får jag nog ta en helkväll med familjen för att de inte ska sakna sönder sig efter mig, haha ;)

Spread the word, baby
Postat av: Malin

Hej babe! Alkohol och shopping, jo jag sager da det. tat lugnt bara! Du verkar ha det chill och gora massa mysiga saker, fortsatt sa och ta hand om dig. Puss.

2008-09-12 @ 21:02:34

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0