Queen of the damned.

Idag har jag chockerat omvärlden, och mig själv, får jag lov att säga. Vi tog skolkort som sagt (och för övrigt så valde jag den mer odiskreta skjortan), och jag log på 2 av 3 bilder. Först var det till skolkatalogen, men där ville jag verkligen inte le. Robin sa dock nåt roligt en gång så jag skrattade, men den bilden var nog ingen med på, så den lär dom ju inte ta (haha, hoppas jag). Sen var det de enskilda fotona. Det första jag sa till fotografen när jag kom in i rummet var att jag inte skulle le med tänderna på kortet. Eftersom vi hade henne som fotograf förra året så vet jag vad hon är kapabel till annars liksom, haha! Men oväntat nog så tvingade hon mig (nåja, nästan) att skratta ändå. Så jag kör på 50/50 chansen där, skrattade med tänderna på två kort, och log utan tänderna på två. Men vem bryr sig om de personliga korten ändå egentligen.. Sen skulle jag och mina bruds ta kompiskort, och då körde jag på 50/50 chansen igen. Men när vi fick se på bilden så hade hon valt den när jag log med tänderna. Jag har en förmåga av att se galen ut när jag ler med tänderna, men who cares, det blev nog en bra bild ändå :)
Annars är onsdagar helt sjuukt utdragna! Jag menar, när klockan är 12 känns det som klockan är fyra och vi ska hem, men istället har vi fyra lektioner kvar. Onsdagar = skolkdagar.
Men dagen piggades upp av Al Gouiti, hahah! Vi är så mogna, det märks verkligen att vi ska ta studenten i vår, tss..

Efter skolan gick jag till badet och simmade 50 längder, alltså simmade jag 1250 meter + sit-ups och armhävningar. Ja, jag tycker det är lite okej att skryta när det gäller mig, för jag har inte tränat ordentligt sen jag slutade handbollen. Well, nästan i alla fall. Så jag ska köpa ett 6 månaderskort där imorron eller nästa vecka. Variera gymet (jag vill alltid skriva gymet med två m, så det känns så ologiskt att det bara är ett. Ja, bara en parantes) med simning. De skulle börja med spinning- och pilatespass i höst med, kanske är nåt..

För övrigt så är Fredrik Wikingson troligen en av de snyggaste människorna jag vet, speciellt i den svart/röda skjortan han har nu, grr!

 


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0