När bomben faller vill jag vara där du är.

Idag har jag och Sara kommit överens om att vi ska åka till Floby och HiHi-tatuering på torsdag för att få inspiration och för att beställa tid. Vi är sjukt pepp båda två, och jag vill göra den nu på en gång, som den impulsmänniskan jag är.
Jag antar att jag inte är den personen som tänker över tatueringar tusen gånger innan jag gör den/dom, eftersom jag lärt mig att man bara förlorar tid på det. Visst, man ska tänka över en tatuering, men inte överanalysera sönder den. Det är nog enda saken jag inte analyserar sönder, haha. Annars överanalyserar jag de flesta relationer, reaktioner och handlingar, men inte det här. Vilket är lite konstigt kanske, med tanke på att en tatuering håller hela livet. Men vafan, man lever bara en gång. Så jag är pepp!

Imorron är det skolfoto igen, men inget spex nu. Antingen kör jag på svarta byxor och vitt linne, väldigt diskret. Eller så kör jag på den långskjortan med färger jag köpte på Monki förra helgen. Jag vet inte riktigt om det är bäst att vara neutral på kortet eller inte.

Jag har tänkt på en annan sak med.. Folk säger att det är mer intressant att läsa bloggar som inte berättar om hur deras dag varit, utan mer världsliga tankar. Men jag menar, de bloggare som jag tycker är bäst (Alex och Calle Schulman till exempel), de skriver om vad som händer i deras liv. Okej att de är kända och lever ett till synes mer intressant liv, men ändå. Och de skriver jävligt ärligt, ironiskt, sarkastiskt och så, men det skulle bara bli en flopp om jag gjorde det. Så jag tror inte det skulle bli så värst mycket mer intressant om jag skrev om kriget i Georgien eller svälten i Afrika, även om det berör mig. Jag är inte tillräckligt insatt i krig och politik för att kunna föra en värdig konversation/diskussion/blogginlägg om det. Då skulle det mest bli mina tanker, och inte så mycket fakta som kanske skulle behövas bakom.
Så jag lär väl fortsätta som jag gör, haha. Och tack, du/ni anonym(a) för era kommentarer, det värmer faktiskt :)

Nej, dags för Filip&Fredrik. Veckans tv-höjdpunkt, lätt. De är grymma, om inte bäst!

Slänger in youtube-klippet som vi skrattade så vi grät åt i lördagsnatt...

Spread the word, baby
Postat av: trombati

Vart blir det gadd denna gången? eller äre inspirationsjakt från scratch?



ha en gôttare dag en en lottovinnare!

2008-09-17 @ 18:44:34

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0