Spontanitet? - Jatack!

Idag var en... händelserik dag, minst sagt. Skola från 8-11.30, sen drog jag, Sandra, Elin och Sara ut till Floby och HiHi-tatuering. Kollade lite i pärmarna, sen skulle vi beställa tid. Tänkte ta nån om nån vecka, men fick en två timmar senare, klockan två. Kanske för spontant, men that´s me, och jag gillar det faktiskt. Man lever bara en gång, och "om det gör dig lycklig", right? :) Så nu har jag fyra körsbärsblommor från vaden till foten, som representerar mamma, pappa, Johan och Carl. Jag är galet nöjd, även fast jag inte ser dom så väl nu när jag har den tejpad men.. Och hey, fan vad ont det gjorde! Det gjorde nog dubbelt så ont som på ryggen.. Nåja, nästan i alla fall. Ömmar gör det fortfarande, och jag kan inte gå ordentligt alls, eftersom en blomma sitter där man böjer foten, eller vad man ska säga. Men vill man bli fin så får man lida pin, och smärta är ett övergående stadie, haha. Tack brudar för att ni var där och var moraliskt stöd, speciellt tack till Elin som var där längst, fick kramp i handen pga mig, och körde hem mig till Falköping. Love you guys, tihihi.
Bild får ni imorron när tejpen rycker :D
And for the record, jag blev tatuerad av Fredrik igen, och jag blir lika kär varje gång. Jag har inget emot att han tar på mig liksom, tss.

När jag kom hem kom Sandra förbi en sväng, slökollade på tv och snackade tatueringar, jobb, praktik.... Hon fick till och med köra mig till Ica och hem igen, pga mitt handikapp, haha. Och nej, jag utnyttjar inte mina vänner som det verkar nu :P

Imorron är det fredag, och äntligen ska jag få spendera en hel helg i Skara. Jag längtar!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0