You can´t always get what you want.

Igår var en jävligt mysig och bra kväll, men jag vet inte om jag ska skita i att berätta om den, eftersom jag ändå inte kommer berätta om de väsentliga delarna. Men vafan, vi kör på det ytliga..
          Mötte upp Emma på Munken runt sju för att köpa slödrick och för att få skjuts av Simone till Rawan. Kvart över sju ringer Simone och säger att hon inte är klar, haha (puss på dig), så då trippade jag och Emma iväg till fots. Vi var bland dom första hos Rawan, men runt nio så var hela lägenheten rätt full med folk. Blev väl mest fyllesång på balkongen, deeptalk på toa, kortspel i köket och musik i vardagsrummet. Finns väl inte så mycket att berätta egentligen, trevligt folk och trevlig förfest. Sen var klockan elva och vi började gå mot Stadt. Att jag aldrig (!) lär mig att jag alltid (!) tar med för mycket sprit. Jag hade liksom en halv Marinella kvar plus öl. Och ändå var jag rätt knack. Jag tror aldrig att jag ska bli full, så jag tar med hela spritlagret. Så nu ligger min Marinella och öl någonstans i Skaras buskar. Snål som jag är för jag se om jag går och hämtar det sen, haha.
          På vägen till Stadt fastnade jag helt plötsligt med dom som var under 18, och som inte ens skulle komma in genom kön. Haha, lyckaaaat! Men väl utanför Stadt så kom de andra, plus Lossi och 88:orna som vart hos Madde innan. (Tack för kramen Lossi, haha, puss!) Efter ett par om och men så stod vi i kön i alla fall, och fan vad grymma vi är Emma, haha! Förlorade 140 spänn när man kunde fixat det mycket billigare, men vafan, det var det värt!
          Och nu kommer vi väl till det jag inte tänker skriva om i bloggen. Men jag tar lite ytligt här med.. Dansade jävel inne på Stadt, och jag fattar faktiskt inte riktigt att jag tycker det är så roligt. Jag har aldrig varit den som gillat att dansa på fester, men nu är det fan min image, haha. Sen träffade jag Sarah, min saknade partypolare :) Hon och jag på fester är bra skit! Sen finns det inte så mycket mer att säga, blev mest dans, snack och ja.. Det var en mysig kväll och natt, indeed, pusspusspuss :)!

Jag fattar däremot inte varför jag alltid ska vakna med en sån jävla bakfylleångest. Vart, när och hur jag än vaknar så har jag sån jävla ångest. Och jag fattar inte varför! Jag gjorde inget jag ångrar inatt, så varför har jag det?
Jag vet däremot att jag har en "förvirrad mind", som Julia så fint säger det. När jag fått nåt jag vill ha, så vill jag ändå ha nåt annat. Fast egentligen vill jag inte det, innerst inne. Man vill ha det man inte kan få, liksom. Men äh, jag och känslor är ofta jävligt messed up. Speciellt när det handlar om Skarafolk, haha.

Nu ska jag ner och käka och duscha innan Kajsa kommer. Åh, vad jag saknat den lilla muppen! Sen är det Falköping ikväll igen. Kanske är nödvändigt för mina tankar att vara i Fkp istället för Skara, tss.
Bilderna kommer eventuellt senare ikväll. Om jag får ihop några roliga vill säga..


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0