And suddenly, life is good again.

Jag är så trött att jag kan somna när som helst = att jag skrattar så jag gråter åt de mest töntiga sakerna. Så detta inlägg kommer nog inte bli sådär speciellt grymt, men det får ni ta. Sleepover hos Lisa med brudarna inatt var åh-så-underbar! Kom dit runt sju, då tio brudar skulle bestämma maträtt, så när klockan var nio eller nåt så hade vi käkat klart, haha. Spelade Galenpanna med egna lappar (Läder-Beckis, Sigge-Pigge, Hohill, Billy och Handen), kollade på Svensson Svensson, var ute och åkte bil mitt i natten (the things we do for friends, haha) och bara tjötade. För att inte glömma alla jävla skratt, speciellt åt Teletubbiedansen. Bara för att den är så jävla rolig, och för att jag är Tinky-Winky som äger sönder alla dom andra på dansen, så länkar jag den här nedanför. 
               När hälften av brudarna åkt hem var det bara jag, Elin, Lisa, Frida och Sandra kvar. Alla trängde in oss i Lisas rum med madrasser, täcken och kuddar. Men since jag låst mig ute kunde jag varken få tag på kuddar, madrass, pyjamas, tandborste eller nåt sånt, så jag fick tränga ner mig med Lisa i hennes säng istället, grr :D Så sammanlagt, efter att ha vaknat femtiosju gånger, sov jag väl runt 3-4 timmar inatt. Härliga tider, speciellt när jag är van att sova runt 9 timmar per natt. Men det var så mysigt, och den kvällen/natten behövdes verkligen! Jag älskar er!
               Sen imorses fick vi nästintill hotelfrukost, och alla gick runt halvnakna och osminkade, vem skulle tacka nej till oss i det läget liksom?! Haha. Klockan halv elva drog jag i alla fall till stationen och hämtade lillebror som åkte buss själv för första gången i hans liv. Han satt längst fram hos busschauffören och var nervös för att bli kidnappad, hahaha! Vi elva åkte vi i alla fall iväg till Karlsborg och hälsade på mormor och morfar. Fikade, åt, fikade, åt, fikade, åt.. Ja, ni ser vart det är påväg va? Nej, men vi var ute och gick med, åkte till Granvik och kollade på stället/huset jag och min familj bodde i tills jag var fyra. Visserligen bodde vi samtidigt i Skara, men ja.. Det var en sjukt mysig dag i alla fall, trots att jag var nära på att somna bakom ratten på vägen hem. Okej, kanske inte, men pretty much.
               Bilder kommer nog troligen imorgon. Snor en bild av Lisa sålänge, som jag köttade till och kastade iväg min mat för, haha. Puss sålänge, och ha överseende med detta inlägget va..




Spread the word, baby
Postat av: LALA, hahahhahahaha gissa vem

JAG DÖR AV TELETUBBIESDANSEN! OCH DU, TINKY-WINKY SKA VI INTE TALA OM!

SÅ JÄVLA SERRRI PÅ DIN DANS!



du, jag älskar dig med :)

2008-10-01 @ 17:24:40

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0