Can you handle it?

Jag drunknar snart i läxor, prov och inlämningar snart. Jag har nyss suttit och skrivit ner första delen av romanredovisningen, sen har jag svenskaprov på romantiken, kunna mer eller mindre allt om 40 joner på naturkunskapen, har hälsopedagogiksinlämning om hälsa i olika kulturer och flera sidor läxa på engelskan. Okej om det var småläxor, men inget av de sakerna är små. Inte blir det bättre av att jag jobbar 16-22.30 imorron heller. Eller ja, jag har inget emot att jobba faktiskt, men det betyder att jag behöver göra både svenskan och naturen ikväll/inatt, och jag har inte ens börjat än. Menmen, det var mitt fel att jag tog jobbpasset imorron. Men jag behöve pengarna, och jag har inte jobbat på Munken på en jävla massa veckor, så det kan faktiskt bli roligt att jobba några timmar. Hoppas bara jag jobbar med någon rolig. Och jag kunde faktiskt inte heller med att säga nej till dom igen, plus att jag blir så glad när min chef kallar mig en ängel, haha. För det säger ju inte hon till alla liksom, nejnej..

Sen kom jag med ett förslag till Emma angående hennes födelsedag på lördag, som jag tyvärr missar. Men då tänkte jag att vi kan dra ihop några och dra till Götet på fredag istället. Först gå på Håkan Hellström, som många troligen kommer vilja gå på (och jag har faktiskt inget emot det heller, det är soft där. Bara det inte är så jävla mycket folk som det var när vi var där första gången). Sen tänkte jag att vi kunde gå ut i Götet efter, för Emma är ju 18 klockan tolv. Och om de inte kommer hem från Falköping till Skara så får vi väl köra en övernattning i min rymliga lägenhet, haha. Men som jag sagt tidigare- finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Nä, dags för pluggandet. Får väl se hur det går när Top Model och Filip&Fredrik är på tv dock..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0