Let your heart decide.

Jag kan inte koncentrera mig överhuvudtaget längre. Jag brukar läsa snabbt och utan problem, men nu tänker jag på annat mest hela tiden, och får läsa om meningarna säkert fyra gånger. Så istället för att läsa 50 sidor, så blir det snarare 200, men jag kommer ingenstans. Sjukt frustrerande.
I övrigt var skoldagen rätt soft, hade föreläsning i tre timmar om hedersmord. Visst, intressant och hemskt, men inte i tre timmar! Så efter en timme drog vi faktiskt, med tanke på att de inte verkade ta närvaron heller så..

Annars känner jag mig mest mittemellan. Delad på två, då halva jag är i Falköping och halva i Skara. Jag vill kunna dela mig på två i praktiken med ibland, för jag tycker det är riktigt jobbigt att vara iväg från alla i Skara faktiskt, så mycket som jag ändå är. Och eftersom man inte vill missa nåt som händer här i Falköping på helgerna heller så kommer jag inte hem till Skara då heller alltid. Det låter som att jag ångrar att jag började Ålleberg, men det gör jag verkligen inte. Jag tror jag trivs betydligt bättre här än vad jag skulle gjort på Katedral faktiskt. Men samtidigt kan jag inte sluta tänka "tänk om jag skulle gått i Skara".... Som  helgen, jag vill verkligen inte missa Emmas 18-årsdag, men jag vill inte heller missa sleepover hos Lisa med brudarna. Då måste jag välja, och jag hatar att jag behöver välja bort något jag verkligen vill gå på. Det har blivit rätt så mycket bortprioriteringar det senaste, men eftersom man inte kan vara på två ställen samtidigt, vafan ska man göra liksom.. I helgen blir det i alla fall Lisa och Falköping, I´ll make it up to Emma och co den 4 oktober och sista Oktoberfesten istället.
Och nej, jag är inte lika negg som jag låter, och jag är sjukt tacksam för att jag lärt känna alla Fkpbor, men ja.. Jag saknar Skara och Skaraborna med liksom..


Do, do, do, what you wanna do
Don't think twice, do, what you have to do
Do, do, do, do, let your heart decide
What you have to do, that's all there is to find.

(Nyare och bättre bilder på tatueringen ligger på min bilddagbok.)

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0