Don´t let your walls down, you might fall in love.

Äh, jag orkar inte vara djup och deppig idag, alltså säger jag inget om det.
Kan däremot säga att jag ser framemot imorron med picknick vid vattentornet runt två, sen spa i Falköping på kvällen. Inte dåligt alls va..

Låten säger allt just nu, enjoy.

I know a girl who warns of the dangers of love
all the pain and the anguish, the sorrow that it brings
She keeps herself in a world that's protected
Her outsides are tough
but inside her heart longs to sing

Don't let your walls down
you might fall in love


 

Och inte att förglömma-
Matilda <3 Simone!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0