du lät mig falla fritt.

jag gav dig mitt hjärta inatt
vet du om det?
jag gav dig mina innersta tankar inatt
märkte du ens att jag sa något?
jag gav dig min allra starkaste kärlek inatt
och du lät den falla fritt

jag önskar att jag kunde säga
att du aldrig sårat mig
att jag aldrig behövde leta efter ett sönderslaget självförtroende igen
att jag aldrig trodde det skulle bli du och jag
att dina kyssar inte alls gav mig rysningar längst ryggraden
men lögner gör det inte lättare att glömma

jag byggde upp en dröm
en illusion av vad vi två skulle kunna ha
sen muren av drömmar rasats av dig har jag förgäves försökt bygga upp den igen
men denna gången bygger jag muren som ska skydda mig från dig

men även den jävla muren förstörs varenda gång vi ses
och även om vi inte pratar
även om dina händer aldrig ligger runt min midja
eller dina läppar kysser min panna
så vet du lika väl som jag att dina ögonkast får min mur att falla
once fucking again

trots allt du utsätter mig för
trots alla förstörda nätter
den skadade självbilden
och ångesten av ensamhet
så kan jag inte sluta utsätta mig för dig

för varenda sekund utan ditt leende
dina ögon
eller formen av dina nyckelben
är en sekund som inte går att ersätta på annat sätt

en minut utan dina andetag
din röst i mitt öra
eller armen om mig när jag ska sova
är en minut av lycka jag inte kan sluta tråna efter

trots dethär går sekunder, minuter, timmar och dagar utan dig
och jag tror att jag tappar bort mig själv mer och mer för varje dag som går.


Spread the word, baby
Postat av: Elin!

JA!

2009-04-21 @ 11:27:14
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det är klart ;D och hade tänkt skicka sms till dig, ni är välkommna på förfest;D Ni måste komma!

2009-04-21 @ 15:50:28
Postat av: månefiiiis

vem ska du förfesta hos?

inte någon annan än julia på lördag iaf!;)

du skriver så bra att jag nästan börjar lipa, som vanligt.

duvet dendär känslan då tårarna tränger upp så mkt att de blir fullt och helt suddigt för pupillren..

2009-04-21 @ 18:21:37

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0