Tre punkter.

1. I min nästa lägenhet ska det finnas en balkong. Ingen liten fransk fjuttig balkong som jag har nu, utan en riktig. Jag begär inget stort eller flådigt, bara någon slags balkong som man kan gå ut på. Som den jag har i mitt rum i Skara, den räcker fint (som jag visserligen aldrig använder). Det ska vara krav nummer ett. Well, nästan i alla fall. Om man nu ens kan ha några krav när man flyttar till en storstad utan så värst stor budget.


2. I vår vill jag bara ha massa klänningar, kjolar och tunikor som man inte behöver ha jeans till. Jag vill se vårfräsch ut, hela tiden helst. Vilket inte lär hända eftersom min budget inte lär tillåta det, but still. Lite fjäsk med mamma när det gäller kläder, lite fjäsk med pappa när det gäller resor, bara man vet hur man ska spela sina kort rätt, haha.
Nu hittar jag såklart inget bra exempel på´t, men ni får skaffa en bild i huvudet.

3. På torsdag förväntar jag mig inget annat än tokröj på Stadt, brudar. Det kan vi lyckas med, right?! Det kan verkligen behövas för min del. Inte för att det var längesen jag söp, men det var hela 3 veckor sen jag hade en riktigt ball utgång och "efterfest", haha.


Äsch, bra så.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0