Big day coming.

For your information: jag är inte känslokall längre. Man kan se det från två sidor. Den ena är att det är jävligt skönt att känna att något eller någon kan beröra en, för första gången på... ett år, kanske mer? Andra sidan är att det är jävligt jobbigt för att man är i ett sånt utsatt läge, vadsomhelst kan få en ur balans. Men när det är bra, som det är nu, då går man på moln och är mest glad åt allt. Jävlig svår balansgång det där. Sen att jag är velig som fan kan vara lite jobbigt med, men äh, man ska leva för stunden, är det inte så?!

Har hunnit med Nockes och Skövde en sväng med brudarna + Johan idag. Vid sex ska jag ner och möta Annie och co på Munken, sen chill i Museéparken.


Spread the word, baby
Postat av: Malin

Lite loooove pa g har gumman? :P

2009-04-08 @ 14:42:36

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0