Kärlek och saknad.

Har kollat på Söndagsparty med Filip&Fredrik nu, och ärligt talat, det här är nog första gången jag är lite besviken på deras program. Har alltid älskat allt det de gjort innan. Visst skrattade jag en del gånger idag med, men förväntningarna sänktes om jag ska vara ärlig. De hoppade hit och dit, hände för mycket saker så man inte kunde koncentrera sig och jag ville ha/se en seriös intervju med Manson. Nu kändes det mest krystat om jag ska vara ärlig. Men okej, första programmet, det får gå. Jag hoppas det blir bättre, för dom kan så jävla mycket bättre.

Fick mejl från min allra finaste Malin idag, och helvete vad jag saknar den människan! Tänk er själva, 8½ månad utan att jag sett en av mina närmaste vänner, det känns helt sjukt faktiskt. Jag fick en klump i magen och tårar i ögonen av saknad, samtidigt som jag skrattade och log för mig själv för att det är fortfarande så mycket min gamla vanliga Malin som skriver. Om 1 månad och 9 dagar är hon äntligen hemma!






Nobody knows me like you do.

Imorron ska jag skjutsa pappa till flygplatsen, so feel free to entertain me med telefonsamtal och sms mellan 10.30- 14.00.

Spread the word, baby
Postat av: s

med telefonsamtal? vad har hänt? :O

2009-04-20 @ 15:33:27
Postat av: Malin for sjoen

Tjolahopp! vad en manad och nio dagar? nu aru ute och cyklar bruden lilla, vad fick du det ifran?



Och jag saknar dig verkligen ocksa.

2009-04-20 @ 23:35:55

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0