I'm gonna trade in my old ways for a new shot at life.

Hela gårdagen blev väldigt lyckad med lunch på Kråks med paps och farfar, picknick vid vattentornet med Simone, Sara, Åsasara och Emma, sen spa i Falköping på kvällen.
Ikväll har jag och lillebror varit i Lidköping och köpt hans födelsedagspresenter tills imorron. 3 t-shirtar, 2 tröjor och ett par byxor rikare blev han med min hjälp, hajjemän.
Vid 18.20 ikväll utnyttjar jag min födelsedagspresent då jag och Kajsa drar till Skövde för att käka på Pims. Det känns lite konstigt att ha en helg då jag inte går ut, med tanke på att det händer så jävla sällan. Vet knappt vad man gör på helgen om man inte festar. Men ikväll lär bli mysigt, efter några glas vin vet man ju aldrig vart man hamnar, haha.
Innan dess- powernap i solen och dra några Sex and the city avsnitt.

I'm gonna trade in my old ways for a new shot at life.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0