Be my little baby, and love me all the time.

Jag håller mig över jobbiga-tankar-fasen ganska bra just nu, och det tack vare allt jag gör. Jag vill helst inte ha en lugn stund så att jag kan tänka, överanalysera och känna efter, för jag vet att de jobbiga tankarna ligger där i bakhuvudet och gnager. Men det gör visserligen att jag är sjukt trött hela tiden, och inte kan prestera hundra i något jag gör riktigt.

Jag tänker inte berätta så mycket om Stockholmo eller lovet, för det går inte återberätta. Men kort så hade jag och Emma i alla fall tre riktiga chilldagar med shopping och mys vid vattnet. Torsdagskvällen spenderade vi med bio och fredagskvällen festade vi till det lite på Stureplan. Haha, ja, jag och Stureplan går inte hand i hand, men det var fan det enda stället som vi hittade till utan problem. Kände sig ganska malplacerad där kan jag säga. Lördagen var vi i Gamla stan, åt och solade vid vattnet. Kom hem vid nio på kvällen, då det bara var att skynda ut igen för att festa på Stadt, förfest hos Lelle. Söndagen spenderades med promenad i P-burg och glass på stan med Simone, för att sedan ta med mig Torsten och spendera resten av kvällen/natten hos Lossi. Måndagen, igår, var jag i Karlsborg hela dagen för att umgås med släkten och fira födelsedagar. Så, det var de senaste dagarna.

En bild säger mer än tusen ord..
        

Nä, nu ska jag göra mig iordning. Om en timme kommer Emma så ska jag följa med henne ut och kolla på hennes balklänning, sen ska vi möta upp Jules på badet vid halv sju. Solong.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0