Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

Lite kort om de senaste dagarna..
Lördagskvällen blev väldigt lyckat. Vi var ett gäng som chillade hemma hos mig innan, och gulliga som dom är hade dom köpt födelsedagspresenter till mig. Allt från en Hawaiigris till presentkort på Nockes och gratis drink i baren, puss på er.  Runt elva drog vi ner till Olins, och som vanligt var det roligt. Roligt folk, dålig musik, precis som det brukar vara, haha. Märkte inte ens att bandet spelade, så de utmärkte sig väl inte så mycket från den vanliga musiken som spelas där = skitmusik. Vid halv tre skulle vi gå på efterfest, och efter några omvägar förbi Smörgåshörnan och sånt kom vi fram till Niklas. Stannade väl max en kvart innan vi gick hem, haha. Och ja, den här beskriver beskriver väl knappt inget av min kväll, men ja, vi ska inte gå in djupare. Men det var en jävligt mysig kväll och bra början på födelsedagen.
För övrigt är jag fortfarande en okänslig bitch på fyllan.
       

Igår, efter knapp någon sömn alls, var det lite firande med pappas sida av släkten. Inte för att pappa var med och firade, haha, men ändå. Simone kom och överraskade mig en en present med, den sötisen ;)
Idag var det Falköping som gällde. Skulle göra några ärenden och passade på att fika med Lisa på stan då med, mys. Ikväll kommer Kajsa och firar mig, det var ett jävla firande, yäsyäs.
 

Imorron blir det fika på Nockes med några folk, okänt vilka det blir än bara, haha. På kvällen är det museéparken med grillning och brännboll. Jag älskar dethär vädret!
Och fan vad bra jag mår nu!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0