Pressure drop.

matilda, säger:

man får prioritera här emma

Emma säger:

Haha, det är ju bara mitt projektarbete och 100 poäng som jag lägger på hal is!

matilda, säger:

äsch då, kör järnet på fredag och lördag så får du se vart du är då

Emma säger:

haha, jaa, jag kan ju vara packad hela helgen. Då kanske jag skriver "The uppsats of my life".

matilda, säger:

haha, jag menade inte att du skulle ta ett järn, utan köra järnet 

Emma säger:

hahahaha
Emma säger:
jag är efterbliven :P
matilda säger:
gudja (haha), men det är ingen nyhet.

Emma kopplar alltid lika snabbt, vet inte om det beror på mig eller om hon alltid är lika klipsk, men hon bjuder på´t ;)
Annars har jag mest ångest för allt plugg som jag har, plus att jag har världens sämsta disciplin som gör att jag inte börjar. Satte mig med engelskatalet förut men fattade fan inte hur jag ska kunna få ihop det. Så vi får se hur det blir med studentfest imorron, med tanke på att jag måste vara klar med engelskan innan vi drar till Stockholm i helgen.

Var nere på second hand en sväng efter skolan idag, 20 spänn för jeansshorts och väska, det kallar jag billigt, haha.
 


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0