Vårkänslor och förjävla bra humör!

Jag är verkligen lycklig nu. Solen lyser, har spenderat hela dagen i Götet med världens bästa mamma och ska spendera kvällen med världens bästa vänner. Ja, allt och alla känns ganska så mycket bäst nu, så fan ta den som ens försöker förstöra mitt underbara humör. Haha, anyhow, dagen i Götet var underbar. Fick inte många timmars sömn inatt (well, 5-6 timmar är alldeles för lite för mig i alla fall), men gick upp, pigg som en lärka, vid åtta imorses. Har köpt min studentklänning, så nu är det mesta till studenten i klädväg fixat. Köpte även två par skor, en klänning, en blus, en sjal och ett linne. Eller jag och jag, mamma köpte allt, haha. Åh, ultimata vårdagen verkligen!

Ikväll är det party until you drop som gäller. Är förfest/häng hos mig innan med Jules, Emma, Simone, Gabriela, Åsasara, Emelie samt kanske Ludvig, Annie och co. Woho, känner på mig att det kan bli en jävligt bra kväll!
Nu ska jag dra till stan och handla, heyhey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0