Bra att man har så stora problem att ha beslutsångest över..

Det var längesen jag hade sånhär beslutsångest. Och det värsta är att det handlar om en jävla skitsak som om jag ska festa ikväll eller inte. De flesta är inte så på, men funderar på att joina Sarah och gänget på förfest, sen träffa resten som är ute på Måndax. Men fan, jag vet inte. Kanske går på förfesten och ser vart jag hamnar? I för sig, bli full och gå hem och lägga sig är ju inte helt hundra heller fan. Men okej, fixar vi skjuts dit och hem så kör jag. Man lever bara en gång.
Haha, i för sig så vettefan om det argumentet håller/gäller imorron. Senast igår sa jag att det fan fick vara slut på supandet ett tag framåt. Jag är helt värdelös på´t. Men okej, ikväll hittar ni mig på Måndaxklubbens dansgolv! Och jag ska fan ha roligt utan några baktankar, får se hur det går.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0