Det ordnar sig- det gör det alltid.

Anmälningsavgiften till Sydafrika- check. Fan, det här går bra nu alltså. Förstår ni att jag är i Sydafrika om en månad. EN MÅNAD FÖR FAN! (Om inget går fel, jag är verkligen tvungen att påpeka det. Och det felet är det inte jag som skulle göra i så fall. Men peppar peppar ta i trä, den här gången får inte volontärresor krångla mer.)
Det är helt galet, jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det. Jag är såklart överlycklig, det är jag verkligen, men samtidigt rädd och nervös. Men det är väl så det ska vara :) Så det jag gjort hela den här dagen är att betala volontärresor, läsa på allt om Sydafrika (för femtioelfte gången), skrivit upp vad jag ska fixa innan jag åker, vad som behövs köpas, skrivit upp folks adresser som behövs när jag ska skicka vykort, fixat resedagbok där ni kan följa min resa och så vidare.
Det är konstigt hur saker och ting alltid löser sig, även i det situationer då man absolut inte ser någon lösning.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0