Ge inte löften du inte kan hålla.

För ungefär tre veckor sen sa jag till Kajsa att jag inte skulle dricka förrän Marathonrock den 15 augusti. Och jag var så jävla säker på att jag skulle klara det. Det tog väl sisådär tre dagar innan jag bröt mitt löfte. Sen ytterligare några dagar innan jag bröt det igen, och så har det varit sen dess. Så för att vara uppriktigt mot mig själv och inte bryta några löften ska jag heller inte ge några löften om att vara nykter en viss tid, för jag vet ju egentligen att det inte håller. Inte när det gäller mig. Och för att citera min Emma (aka gudja): "ingen som är runt 18 år ska vara nykter i mer än tre veckor". Haha, så jävla rätt.

Dagens planer:
- först sova eftersom min brukare höll mig vaken hela natten
- fika med brudarna på Nockes vid halv sex.
- gå på musikkvällen i Fornbyn senare ikväll.

Och för övrigt- när man gråter till Emil i Lönneberga vet man att man är inne i en jävligt känslig period.
Hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0