How can we dance when our earth is turning?

Inatt tog jag bort alla mina sms i inkorgen. Och för att vara mig är det ganska så bra, ganska så stort, med tanke på att jag bara sparar dom smsen som betyder något, som får mig att bli glad, ledsen eller som jag bara vill minnas. Men det kändes som att jag höll mig fast i många av dom smsen. Speciellt ett sms jag fick för över en månad sen, jag vet inte hur många gånger jag läst det, och det gynnar fan inte mig. Så igår raderade jag hela skiten, och det känns så jävla bra! Det känns som en lättnad att inte ha möjligheten att gå tillbaka och läsa dom (även om jag kan många i huvudet).

Dags att dra ut till Emma Engström och bada med EmmaGudja, JuliaReadhead och Åsabajsa. Jag har inte ens kollat utanför fönstret om det är fint väder, men det blir nog ball i vilket fall.

How can we dance when our earth is turning?
How do we sleep while our beds are burning?
The time has come to say fair's fair
to pay the rent, now to pay our share
The time has come, a fact's a fact
it belongs to them, we're gonna give it back.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0